יום שני, 7 בינואר 2013

יד שניה - אפקט סינדרלה

איזה מזל שצלמנו את התמונות שבוע שעבר!
הפעם אני רוצה לחלוק איתכם את חיבתי הגדולה לחנויות יד שניה.


שמלה: יד שניה ויבערס
שרשרת: ירושה משנות ה-'70
מעיל:Mango
כובע: חנות יד שניה
משקפיים: Disel
נעליים: H&M


אני לא יכולה לעמוד בפני חנויות יד שניה, תמיד יש שם בליל של בגדים מכל מיני תקופות, מכל מיני מעצבים ומותגים שלא תמיד שרדו עד היום ולכן חוץ ממני ואולי עוד סבתא ברחוב לאף אחד לא יהיה את אותו הבגד!



את השמלה הזאת קניתי בחנות יד שניה בכפר ויתקין, איך שנכנסתי השמלה עשתה לי עיניים!
ואז הגיעה השאלה האמיתית: האם השמלה במידה שלי ובנוסף האם היא תחמיא לי?


השמלה הזאת פשוט מושלמת ולמזלי גם התאימה לי!
מבחינתי קניות בחנויות יד שניה, הן סיפור סינדרלה קטן או שהכל יהיה מושלם ונחייה לנצח ביחד או שהבגד יראה נורא והוא ממש לא יכנס לארון שלי!



כשאתן הולכות לחנויות יד שניה חשוב לשמור על ראש פתוח, לפעמים ריח הנפתלין משתלט, הבגדים נראים כמו סמרטוטים ושום דבר לא נראה כמו הברקה מיוחדת...
ברגע הזה, אני לוקחת נשימה עמוקה ומתחילה לבדוק איזה מותגים נמצאים (גוטקס, ורסאצה וינטג ועוד מותגים שלא קיימים היום), גזרות מחמיאות, בדים מיוחדים ותכשיטים עם אופי מיוחד.



והכי חשוב לא להאיץ בעצמך לצאת עם בגד.
בחנויות אלה קונים את הדברים שנותנים לך הרגשה שהם חיכו רק לך ומתאימים כמו כפפה!
אם זה לא קרה, זה יקרה בביקור הבא :)


עד הפעם הבאה, תתלבשו חם כי קר שם בחוץ :)

אין תגובות:

Facebook Blogger Plugin: Bloggerized by Inspirational Online Enhanced by Abbasi Zaibi
Facebook Blogger Plugin: By RNHckr.com

הוסף רשומת תגובה