יום שני, 17 ביוני 2013

שמלת Sweetheart


תגידו שלום לשמלה החדשה האהובה עליי!
לבשתי אותה לחתונה של שני ודורון (מזל טוב) וכן זאת שמלת חתונה מספר 4!


מכיוון שאין לי יותר מדי כסף כרגע ואת רוב הבגדים שלי אני מפרסמת פה, כל חתונה היא מצוקת לבוש חדשה.
הפעם נסעתי עם חברתי מורן באוטו והתלוננתי על כך שאין לי כסף ושמלה 
ואז עלה לראשי הרעיון - לבקר בחנות יד שניה וייברעס בכפר ויתקין


למזלי השמלה המושלמת הזאת עלתה לי 80 ש"ח!


גם פה כמו בכל פעם השמלה פשוט חיכתה לי על הבובה וכבר מהפעם הראשונה שרכסתי אותה התאהבתי!
השמלה היא מבד גרזי ישן (פלסטיק ולייקרה) שמחמיא ולא נצמד יתר על המידה לגוף
המחשוף ההורס שלה!!! נקרא מחשוף Sweetheart והוא מחמיא לכל סוגי החזה
השרוול הקטן עוזר לאלגנטיות וכמובן גם האורך.


אקססוריז מתכתיים זהובים וכסופים כדי להשלים לוק אלגנטי 
ונעליי עקב שחורות לסקסאפיל






מקווה שגם אתם מאוהבים בשמלה ושגם אתם מצליחים למצוא פתרונות זולים לבעיות יקרות
עד הפעם הבאה ...:)


אין תגובות:

Facebook Blogger Plugin: Bloggerized by Inspirational Online Enhanced by Abbasi Zaibi
Facebook Blogger Plugin: By RNHckr.com

הוסף רשומת תגובה