יום חמישי, 20 בדצמבר 2012

פונצו על מה ולמה?

היום התחיל במזג אויר סוער גשום וממש לא מפתה לצאת לצלם, רק המחשבה על לעמוד בחוץ ברוח גרמה לי להתחפר עוד יותר עמוק בתוך הפוך...
אבל לאחר שיחה קצרצרה עם דודתי ורדה דורי, שהיא צלמת מוכשרת ביותר יצאתי מהפוך ויחד איתי יצאה גם השמש :)


היום אני לובשת פונצֿו של Urban Outfitters שחיכה אצלי בארון כבר 3 שנים כדאי לעשות הופעת בכורה (מזל שקשה לי להפרד מבגדים) ומתחתיו חולצה של forever 21. 


הפונצו  הוא א - סימטרי, עם סגירה בצד ובעל תיפורים בכתפיים שמעניקים לו את הגיזרה.
החולצה מלמטה בעלת הדפס דומה לזו של הפונצו ולכן החיבור ביניהם מתאים למרות ההבדלים הקלים של הצורות והצבע.


גם כאן אני לובשת גינס של זארה ביסיק, הם בעלי גזרה טובה ומחירים שפויים לרוב הכיסים שלנו



 כאשר לובשים בגד עם הרבה התרחשות כדאי למתן בכמות האביזרים שמוסיפים, דרך טובה לכך היא טבעות. ניתן למצוא אותן בכל צבע, גודל וצורה, וקל להתאים אותן לבגדים.
אני עונדת 3 טבעות כולן בצבע כסף שמשתלב בצורה חלקה עם שחור וגינס, ורק אחת מהן בעלת צבעים שונים כדי ליצור מעט עניין.



הכייף האמיתי בפונצו עם גזרה טובה היא, שהוא נראה טוב ונותן הרגשה שהתעטפת בשמיכה נעימה ויצאת לרחוב... 
שזה בעצם מה שרוצים בחורף :)


עד הפעם הבאה...


תגובה 1: