יום שני, 28 בינואר 2013

my wish list לאליהו הנביא

האומנם אנחנו לא באמת מבקשים מאליהו הנביא יותר מאשר את נוכחותו איתנו בליל הסדר, אבל נראה לי שאם אני מבקשת מעכשיו אז יהיה לו מספיק זמן לנסות לקנות איזה מתנה "על הדרך" וכדי לחסוך לו זמן בהתלבטויות מה לקנות
אז זה מה שאני רוצה!

אני חולמת על כובע כזה מלא זמן, הוא תמיד באופנה, תמיד אלגנטי ותמיד מלא בשיק!


אפשר למצוא ב: asos.

החולצה הזאת מסמלת עבורי את כל הניקיון של החולצה הלבנה עם נגיעות של "נזירות וחטא" בו זמנית ע"י הדנטל השחור והסגירה עד למעלה...


אפשר למצוא ב: Aliexpress מחיר :17.88$

השמלה הזאת צ-ו-ע-ק-ת- קיץ! היא ארוכה קלילה עם הדפס משוגע ואפילו קצת צבעי נאון למעלה!


אפשר למצוא ב: asos מחיר: 38.58$.

לשמלה הזאת קוראים LOVE, אני ממש מתחברת לשם וכל מי שמכיר אותי יודע שאני חובבת פסים כבר כמה שנים טובות. עכשיו עם שובם של צבעי השחור ולבן לאופנה (כן כאילו הם יצאו מתישהו) בשילוב שמלת מקסי עם "Cat Out" אי אפשר לבקש יותר!


אפשר למצוא ב: asos מחיר :63.14$

לפרוטוקול, אני ממש לא מחבבת קטיפה אולי זאת עדיין טראומה משנות ה'80 אבל אני עושה את הצעד הראשון ומוכנה להודות שבמסגרת של משקפי שמש זה הורס!


אפשר למצוא ב: asos מחיר: 26.31$

טוב, נכון יש בהן ניטים (קצת נמאס) וחלק שקוף לא מוסבר (תסתכלו זה שיא האופנה עכשיו) אבל תחשבו על האפקט של הרגל הצרה והעדינה שהן יספקו בתמורה.. פייר שווה לאמץ את הטרנד הזה :)

אפשר למצוא ב: asos מחיר :43.85$

זה אחד התיקים עם הכי הרבה אופי שראיתי דיי הרבה זמן.
הוא משלב את כל מהות הבוהו שיק יחד, גם הדפס מנומר וגם פרנזים 


אפשר למצוא ב: asos מחיר: 50.47$

במשך כל כתיבת הפוסט הזה לא הפסקתי להגיד לעצמי סבבה את הפריט הזה אני יכולה להרשות לעצמי, אולי בעצם אני מעדיפה את הפריט שאני עכשיו רואה ולא את הקודם...
מה שבטוח שלחכות עד לפסח אני לא אצליח..
עד הפעם הבאה בתקווה עם אחד הפריטים האלה :)

נ.ב. כל הקישורים הם ישירות לפריט המוצג




אין תגובות:

Facebook Blogger Plugin: Bloggerized by Inspirational Online Enhanced by Abbasi Zaibi
Facebook Blogger Plugin: By RNHckr.com

הוסף רשומת תגובה