יום חמישי, 20 ביוני 2013

ביקור בדלית אל כרמל

ביום שלישי פעמים כי טוב אסף, לינוי ואני היינו ביום חופש ולא רצינו לבזבז את היום בבית ולכן נסענו חצי שעה והגענו לדלית אל כרמל!


לא הספקנו להחנות את האוטו וקבל קלטתי ברדר הבזבוזים שלי את חנות הבגדים הראשונה ואיזה מציאות מצאנו שם!
בתמונה תוכלו לראות אותי מתנשקת עם הנעליים החדשות שלי מעור ב-250 ש"ח
על הדלפק חולצה עם הדפס חרסינה ב-70 ש"ח וזה ממש לא היה סוף הקניות...
מיותר לציין שגם לינוי מצאה שם אוצרות חח


כל הבגדים שאני לובשת בני שנתיים לפחות אבל בכל מקרה
גופייה מ River Island 
מכנסיים Donna Karan
סנדליים מאבוש מיוון





לאחר שוטטות, קניות וחומוס (חובה) הלכנו לטייל קצת ביערות באזור, איזה מזג אוויר מושלם ובשילוב עם סוף האביב ותחילת הקיץ הכל ירוק ופורח!
אני ממש ממליצה לכל מי שיש לו קצת זמן ואמביציה ללכת לטייל באזור, זה עושים פלאים לנפש כל הירוק הזה
ואם אתם מטיילים אז כ מ ו ב ן לא להשאיר זבל אחריכם


המראה הוא קייצי ואורבני, שילוב של שחור, אפור,פסים וקצת צבע בעזרת החגורה והסנדלים.
גם פה הגזרה של המכנסיים היא מעט מחוייטת כדי לא לקבל את אפקט המכנסיים הצרים בירכיים
החולצה משוחררת ותחובה למכנסיים מקדימה (זאת האופנה עכשיו)
וסנדלי החוטיני (תרגום חופשי ומבדר) שנמצאות בכל חור עכשיו.


חובה לשים תשומת לב לכך שכפות הרגליים ישארו בתחום הסוליה, לא יודעת למה אבל יש לא מעט מקרים שרואים נשים, בנות וילדות עם האצבעות, העקב, זרת שבורחות לכל מיני מקומות... אסור לתת לזה לקרות!!!



מתוכנן סופ"ש חמים ונעים, נצלו את הזמן לצאת לטייל לפני שכל התיכוניסטים ישתלטו על כל פינת חמד בארץ
עד הפעם הבאה ...:)

אין תגובות:

Facebook Blogger Plugin: Bloggerized by Inspirational Online Enhanced by Abbasi Zaibi
Facebook Blogger Plugin: By RNHckr.com

הוסף רשומת תגובה