יום רביעי, 11 בספטמבר 2013

Office look + New shoes!

אני מראש מתנצלת על מיעוט הפוסטים, יש לי עבודה חדשה והרבה פחות זמן...
אז הנה כמה תמונות של הלבוש המשרדי שלי
וכמובן של המוקסינים החדשות המהממות שלי!




המוקסינים ההורסים שלי נקנו בעמנואל והם של חברת Dolce Vita.


ועוד כמה זוגות מגפיים שהייתי קונה עם היו לי כמה מרשרשים עודפים...
וקצת פחות יכולת לדחות סיפוקים...


חצי מגף גבוהה ומהמם! אני נדלקתי על העיצוב הארכיטקטוני שלו שחור, עץ וברזל בקווים נקיים וגיאומטרים.
המגף הוא של Dolce Vita

המגף הזה הולך להיות שלי, גם עם זה תלוי בכך שלא תהיה לי קורת גג חודש...
המגף הוא תוצרת אוסטרליה של חברה בשם SENSO

מגף קצת יותר ראלי מבחינת תקציב ובצבע חום עשיר שהולך להיות מאוד חזק החורף הזה
ואותו אפשר להשיג בZARA.


אין תגובות:

Facebook Blogger Plugin: Bloggerized by Inspirational Online Enhanced by Abbasi Zaibi
Facebook Blogger Plugin: By RNHckr.com

הוסף רשומת תגובה