יום שני, 18 במרץ 2013

120 ש"ח בטיול

ביום שבת נסענו לטייל ביער אשתאול
הפעם כל הביגוד שאני לובשת עולה 120 ש"ח בחסות H&M


סוד קטן, יש לי אובססיה למשקפי שמש אבל אין לי מספיק כסף כדי לטפח אוסף מחנויות משקפיים ולכן אני קונה מסגרות מהשוק, חנויות יד שניה וסתם זוגות שמגיעים אלי בירושה
כלומר כל העניין נסגר בעלות של 20-50 ש"ח ולאחר מכן אני פונה לאופטומטריסט (הזה של המשקפיים) ומחליפה את העדשות לכאלה יותר איכותיות בסכום של 200-300 ש"ח.
בדרך הזו יש לי משקפיים יחודיות וגם העלות הרבה יותר נורמלית...



גופייה : אפשר למצוא פה H&M
מכנסיים: אפשר למצוא פה H&M
שרשרת: ממעצבת מקסימה אפשר למצוא פה LOLA
משקפיים משוק הכרמל :)


את השרשרת קניתי במכירה ביתית לפני כמה ימים, ההשראה לשרשרת היא מקעקועי מלוכה עתיקים ומה שהכי הלהיב אותי זה הדרך שבה עשו את החיתוך.
החיתוך נעשה בתהליך כימי שבעצם ממיס את המתכת לפי הצורה שרוצים או במילים אחרות "איזה מגניב"





חבר'ה צאו לטייל כל עוד השמש בחוץ ולא חם בטרוף
ועל תשכחו שאופנה לא קונים בכסף, אלא בסגנון 
עד הפעם הבאה :)


אין תגובות:

Facebook Blogger Plugin: Bloggerized by Inspirational Online Enhanced by Abbasi Zaibi
Facebook Blogger Plugin: By RNHckr.com

הוסף רשומת תגובה