יום שני, 4 במרץ 2013

תקופת מבחנים :(

מאחר והמבחנים לקחו לי את כל הזמן שהיה לי, החלטתי להראות לכם איך הימים שלי נראו בזמן בלמידה הלא נגמרת הזאת!


אני משתלדת לקום בבוקר בסביבות 8:30-9:00 כדי לא להתחיל ללמוד מאוחר מדי, הבנתי שאחרי 20:00 אין לי יותר סבלנות ואסף מגיע הביתה ואז בכלל אין סיכוי שאני אלמד :)



הכלבים שלי פיתחו נוהל בוקר מוזר ללכת אחרי לשירותים ולהציק לי עד שאני מסיימת להתארגן. בנוסף כל דרך כשרה מבחינתם: לנבוח, לבכות, לקפוץ וללקק לי את הרגלים.


 חובה בגדים נוחים !


ק-פ-ה-!


אין כמו להתחיל את היום במרפסת עם השמש הנעימה והקפה :)


וזאת המפקדה, כאן אני מבלה בערך 10 שעות ביום!
למה אין כבל שיכול להעביר את כל החומר לראש?


בסביבות 14:00 ככה אני מחליפה בגדים ולעבודה


כמובן הלמידה גם בעבודה...


וככה אנחנו נראים בסוף היום!
מזל שנגמרו המבחנים!!!
עד הפעם הבאה :)

אין תגובות:

Facebook Blogger Plugin: Bloggerized by Inspirational Online Enhanced by Abbasi Zaibi
Facebook Blogger Plugin: By RNHckr.com

הוסף רשומת תגובה