יום רביעי, 10 ביולי 2013

בואו לים

איזה כייף נגמרו המבחנים האחרונים לתואר ועכשיו נשאר רק הסמינריון, אז יש לי מלא זמן לכתוב לכם!
והפעם שילוב של שתי אהבות שלי: ים ובגדים!


כובע: מהארון של אמא דומה: asos
שמלה: H&M דומה: Windsor
משקפיים :Diesel דומות: Diesel



מכיוון שכולנו גרים במזרח התיכון וכבר מודעים לנזקי השמש, יש ציוד חובה שיורד איתי לים:
1- לונג גדול
2- קרם הגנה 30spf לפחות!
3- כובע, כי פיגמנטציה בשפם לא כל כך הולמת אותי
4- משפקי שמש, כי גם העיינים מקבלות קרינה
5- שימשיה 
6- בקבוק מים קפואים!





מכיוון שאני סטודנטית למדעי הים ואני גרה 7 דקות הליכה מהים אני ממש משתדלת להגיע לים כל יום אפילו לשעה כדי לנקות את הראש לטבול במים ולנקות את היום שהיה לרעה ולטובה.


דרך אגב הנוף המקסים הוא החוף בצוקי ים


תהנו מהחום בים לפני שגם המדוזות יגיעו להנות איתנו
עד הפעם הבאה :)

אין תגובות:

Facebook Blogger Plugin: Bloggerized by Inspirational Online Enhanced by Abbasi Zaibi
Facebook Blogger Plugin: By RNHckr.com

הוסף רשומת תגובה