יום שלישי, 30 ביולי 2013

ZARA אהובתי

פוסט מספר 49! ואני לבושה בZARA מכף רגל עד ראש!
כמו שרובכן יודעות עכשיו זו תקופת הסיילים ואני לא מצליחה לצאת מזארה בלי לקנות משהו


כל הבגדים מזארה וגם הנעליים :)


אני חייבת להודות שחמדתי את המכנסיים הקצרים האלה מאז שראיתי אותן אצל אחת הבלוגריות האהובות עליי
ואחרי שחברתי האהובה אן לקחה אותי לסיבוב בזארה לא יכולתי לעמוד בפיתוי!
כל הזוגות שמצאתי בסניף תל אביב היו מוכתמים ולכן נסענו לרמת אביב כדי לקנות אותן...
ככה אני אוהבת אותן!


כדי לשמור על לוק שיקי ומעט דרמתי שילבתי צבעים בוהקים, שחור לבן וכחול רויאל
וכמובן העקבים כדי להאריך קצת את הרגליים :)




כאשר מתאימים בגדים חשוב לשמור על פרופורציות גוף מחמיאות ולכן החולצה והמכנסיים כמעט זהות בפרופורציה והרגליים החשופות מהוות את החלק הארוך ביותר ( בתקווה שיהיו הארוכות ביותר)




מקווה אתן נהנות בחופש כמוני!
תודה לתמר ומאי זוהר על התמונות וקיבוץ עין חרוד הפסטורלי
נתראה בבאזר חברות ב30/8

2 תגובות:

  1. לאחר שיצאתי לא מחודדת, הבנתי שאלו מכנסים ולא חצאיתתתתת

    מי הצלמת??

    השבמחק
  2. מאי זוהר ותמר המוכשרות!

    השבמחק