יום שני, 15 באפריל 2013

פיקניק יומולדת

ביום שישי האחרון יצאנו לפיקניק לכבוד היומולדת של מעיין ( מזל טוב )
היה מזג אויר מושלם, חברים מושלמים, אוכל טעים וגם עדר של כבשים ועיזים באו לבקר
הלבוש כמובן בהתאם קזואל חגיגי


חולצה: Pimkie דומה אפשר למצוא פה: asos
מכנסיים: H&M דומות ניתן למצוא פה: H&M
צעיף מארה"ב דומה ניתן למצוא פה: ModCloth
נעליים: Jeffrey Campbell ואי אפשר להשיג דומות, סתם asos


גם החברות שלי שיקיות, נחשו מי זאת מעיין (ילדת היומולדת)



אז מה זה קזואל חגיגי, לפי הפרשנות שלי זה בעצם בגד אחד נוח שהייתם לובשים כל יום ובנוסף הבגד השני הוא יותר אלגנטי שמתאים לאירוע.
מכנסיים קצרים הם פריט שנמצא קבוע בארון הקייצי שלנו, אני בחרתי במכנסיים בגזרה יותר מחוייטת אבל עם בד לא אלגנטי ויחד איתם שילבתי חולצת שיפון לבנה (עוד פריט אופנתי העונה) שהיא תמיד קצת יותר מעדנת את ההופעה.
מוקסינים עם ניטים כי אני אוהבת אותן וצעיף כי עדיין קריר


קוקי מציגה את המשקפיים של העונה (לי יש כאלה עגולות יותר)




תודה למעיין שהוציאה אותנו לטבע 
עד הפעם הבאה :)
יום עצמאות שמח

אין תגובות:

Facebook Blogger Plugin: Bloggerized by Inspirational Online Enhanced by Abbasi Zaibi
Facebook Blogger Plugin: By RNHckr.com

הוסף רשומת תגובה