יום שני, 22 באפריל 2013

שופוני בנמל יפו


ביום שישי הלכתי עם מורן ומעיין לנמל יפו לארוע של "שופוני" יריד מכירה של מעצבי נעליים ישראלים!
אחרי המון שנים שלא היה שוק מקומי של יצרני נעליים, אפשר לראות התאוששות בתחום ולא מעט מעצבים שמציגים דגמים שונים ומגוונים!


ג'קט: שוגר דדי
חולצה: TwentyFourSeven
מכנסיים: דומות  H&M
מגפונים: שלי משופרא, ניתן למצוא דומות פה ASOS


המכירה הייתה בתוך שני האנגרים והמון מעצבים שונים השתתפו כמו : אחת אחתOLIVE THOMAS ועוד המון אחרים שניתן לקרוא עליהם כאן :שופוני



 אז האמת שמדדתי לא מעט זוגות וגם התאהבתי בשנים מהן, אבל ברגע של צלילות דעת הצלחתי לחמוק החוצה וכנראה שגם מהטלפונים של הבנק!




 ועכשיו קצת על הבגדים...
למי שלא זוכרת ביום שישי המזג אויר היה מאוד הפכפך... 
הג'קט שלי הוא מבד דק אבל אטום למקרה שירד גשם, בנוסף מפני שהוא פתוח בגב הוא לא הכי מחמם מה שהסתבר כבחירה נכונה כי אכן יצאה השמש!
החולצה היא בסגנון עטלף שאני מאוד מחבבת בעיקר כשלא בא לי להכניס את הבטן כל היום, וגם כאן מפני שהיא בגזרה רחבה יחסית המכנסיים צריכות להיות צמודות ושרשרת תמיד תוסיף


אז האומנם לא חזרתי עם נעליים חדשות אבל אני מאוהבת במגפונים האלה שנראים שיקים בטרוף!
בלי עין הרע, נתראה בפוסט הבא :)

אין תגובות:

Facebook Blogger Plugin: Bloggerized by Inspirational Online Enhanced by Abbasi Zaibi
Facebook Blogger Plugin: By RNHckr.com

הוסף רשומת תגובה