יום שני, 8 באפריל 2013

אומנות רחוב או גרפיטי במילים פשוטות

 הו תל אביב אהובתי!
אני ממש אוהבת את תל אביב, תמיד יש התרחשות, אנשים ברחובות ומקומות פתוחים בכל שעה סביב השעון!
ביום חמישי הלכתי עם חנצ'ה למדידות של השמלת כלה שלה, ועל הדרך צילומים


מכיוון שכל הבגדים מחו"ל ממקומות שאני לא זוכרת אני פשוט אסביר איך הכל הולך ביחד...
המכנסיים הם בגזרת בויפרנד, או שק קקי במילים אחרות, את האמת אני לא לובשת את הגזרה הזאת של מכנסיים מפני שלדעתי היא מגדילה לי את הירכיים, אזור שהוא גם ככה לא חביב עלי ובטח לא זקוק להדגשה אבל המכנסיים האלה בסגנון אורבני בוהמי ממש קרצו לי!
יחד עם המכנסיים הוספתי גופייה בגזרה שדומה לגופיות כדורסל (של השחקנים) שהיא נותנת אשליה של כתפיים יותר רחבות (הכתפיים שלי צרות יחסית) ובצורה זו פלג הגוף התחתון שלי נראה פרופורציונלי לפלג גוף העליון.
בכללית הלוק כולו הוא של Street wear משוחרר קליל ונוח


יש הרואים בגרפיטי השחטה של מבנים, לדעתי גרפיטי הוא אחד מסוגי האומנות החשובים.
לרוב חוץ מהציור יש גם אמירה חברתית או פוליטית שלא שומרת על צנזורה בניגוד לשאר סוגי המדיה שלא תמיד ניתן לדעת מה מקורם או טיבם...
וכמובן קצת צבע אף פעם לא מזיק





לאחר המדידות (שלא היו כי התבלבלנו ביום...) הלכנו להסתובב כדי לסיים את שאר הדברים ברשימה ועצרנו לאכול ב"פסטה בסטה" על הפינה של אלנבי נחלת בנימין.
אחלה מקום, האוכל טעים, שירות זריז וכל הפסטה טרייה שמכינים במקום ולסיום מחיר תענוג!
אנחנו אכלנו פסטה מחיטה מלאה עם רוטב פסטו ועוד מנה של חיטה מלאה עם קארי אדום וחלב קוקוס יאמי!



משמאל (מהצד של התמונה) זאת חנצ'ה המהממת 



עד הפעם הבאה :)

אין תגובות:

Facebook Blogger Plugin: Bloggerized by Inspirational Online Enhanced by Abbasi Zaibi
Facebook Blogger Plugin: By RNHckr.com

הוסף רשומת תגובה